Doprava a platba

Dodacie podmienky

Všetok tovar ponúkaný na našom eshope, ktorý je skladom (pokiaľ nie je pri produkte uvedené inak) zvyčajne expedujeme v čo najkratšom čase.

Objednávky prijaté v pracovný deň do 8:00 expedujeme ešte v ten deň.

Objednávky prijaté po 8:00 sú expedované nasledujúci pracovný deň.

Všetky objednávky sú expedované až po prijatí úhrady na náš bankový účet, okrem platby na dobierku.

 

Dodacie podmienky SR

Všetky zásielky sú doručované prostredníctvom kuriéra Slovenskej pošty, ktorý Vám balík doručí na adresu zadanú pri objednávke.

Cena dopravy je 4,00 €.

V prípade objednávky nad 50 € je doprava ZDARMA.

Termín dodania zásielky je spravidla 2 dni po expedovaní objednávky.

Po odoslaní vašej objednávky vám pošleme potvrdzujúci email. V prípade, že vám objednaný tovar do 3 pracovných dní nepríde, prosím, kontaktujte nás. Podľa čísla zásielky vašu objednávku nájdeme a preveríme jej termín doručenia.

 

Dodacie podmienky ČR

Cena dopravy je 7,80 €.

Termín dodania zásielky je spravidla 3-5 dní po expedovaní objednávky.

Po odoslaní vašej objednávky vám pošleme potvrdzujúci email. V prípade, že vám objednaný tovar do 6 pracovných dní nepríde, prosím, kontaktujte nás. Podľa čísla zásielky vašu objednávku nájdeme a preveríme jej termín doručenia.

 

Platobné podmienky

Za tovar a služby v našom eshope je možné platiť nasledovnými spôsobmi:

  • platba online – prostredníctvom platby kartou (Visa, Mastercard) alebo platobnej brány (SporoPay, TatraPay, ePlatby VÚB, UniPlatba, Platba Online, VIAMO)
  • dobierka – platíte kuriérovi pri preberaní balíka (cena za dobierku je + 1,20 € k cene dopravy) – platba dobierkou je možná len pre doručenie v rámci SR.
  • priama platba na bankový účet

Objednávky uhradené priamym vkladom na náš bankový účet nie sú párované automaticky. Z toho dôvodu môžu byť takéto objednávky expedované aj o niekoľko dní.

V prípade, že sa počas platby vyskytne chyba, prosím kontaktujte nás a radi vám s tým pomôžeme.

 

Preberanie zásielky a tovaru

Pri preberaní zásielky si pozorne skontrolujte obal tovaru. Ak nájdete známky poškodenia, tovar radšej nepreberajte a so zamestnancom pošty spíšte zápis o škode. Následne nás kontaktujte do 24 hodín. Rovnako nás kontaktujte do 24 hodín, ak si tovar rozbalíte a nie je kompletný. Neskoršia reklamácia k nekompletnosti tovaru vám po tejto lehote nemusí byť uznaná.

V prípade akýchkoľvek otázok neváhajte kontaktovať našu Zákaznícku linku:

Pondelok – Piatok | 8.00 – 18:00

info@elisabetha.sk

+421 905 589 337